Brandstofpompen revisie

Wij zijn o.a. een gecertificeerd Bosch & Delphi Diesel Center

                                                        

Voor alles wat rijdt , rupst of vaart , of elke motor waar roet uitkomt.
wij kunnen u helpen bij ieder probleem op het vlak van dieselsystemen.

Onze diensten:

– Controle, Diagnose, Kalibratie , Toetsing, Reparatie en Revisie van Diesel inspuit systemen
– Door de fabrikanten opgeleide voertuig technici
– Levering van de door de fabrikanten voorgeschreven originele diesel componenten en onderdelen
– Modernste test- en reparatie uitrusting van de Diesel systeem fabrikanten
– Gestandaardiseerde test en reparatie procedures
– Garantiebeoordeling op de door fabrikant geleverde onderdelen
– Garantieverlening op de uitgevoerde test en reparatie werkzaamheden
– Competente, Technische ondersteuning en advies verlening

Testen/Service/Reparatie voor:

CP        =     Common Rail-pomp
C.A.V.  =     Verdelerpomp
DPA     =     Rotatiepomp
DPC     =     Rotatiepomp
DPS     =     Rotatiepomp
EPIC    =     Rotatiepomp
ND-VE =    Rotatiepomp
PE S      =    Lijnpomp
UP         =    Unit Pomp (pomp-leiding-verstuiver)
UI          =    Unit Injector (pompverstuiver)
VE-M    =    Verdelerpomp, met Magneetkleppen gestuurd
VP44     =    Verdelerpomp
VR-M    =    Radiaalzuigerpomp, met Magneetkleppen gestuurd
VE          =    Verdelerinspuitpomp
ZWM     =    Lijnpomp

Het werkt als volgt.
– U demonteert de diesel pomp levert deze bij ons in.

Bij inleveren van te testen producten graag een briefje erbij te doen met:

Adres gegevens of stempel van uw bedrijf.
Voor en achternaam van terug te bellen contactpersoon.
Klacht en/of storing beeld en als mogelijk een stukje historie wat er de laatste maanden al aan de pomp (of voertuig) gerepareerd is.

– Of wij stellen diagnose op het voertuig en demonteren als nodig de dieselpomp.
– Wij stellen diagnose op de pomp, door de diesel pomp uit elkaar te halen en te kijken of en welke onderdelen stuk zijn.
– Wij zoeken prijs en levertijd van de originele te vervangen onderdelen erbij.
– Wij bellen u op voor prijsopgave van de reparatie.
– Bij uw akkoord gaan wij de pomp voor u met de nieuwe orginele onderdelen en pakkingen in elkaar zetten en op de door de fabrikant voorgeschreven bijbehorende testbank plaatsen.
– Op de testbank wordt de pomp met een (software) programma van de fabrikant getest en op orginele specificaties gecalibreerd zodat de pomp weer voldoet aan de fabriekswaarden.
– Pas als alle testwaarden goed zijn, dan nemen wij contact met u op om door te geven dat pomp weer klaar is.
op aanvraag worden desgewenst testrapport en eventuele foto’s erbij geleverd.
– U of wij monteren de pomp op het voertuig, en wij geven u daarbij verder technische ondersteuning.

Soms moet het bovengedeelte van een vastzittende injector eraf gehaald worden, om deze met een passende trekker te kunnen demonteren.
U kunt bij ons deze uit elkaar gehaalde injectoren voor statiegeld inleveren, mits de onderdelen compleet per injector in een zakje ingeleverd worden.
Voor terug te geven statiegeld, hanteren wij terugname criteria die ook door fabrikanten worden gehanteerd.
Zie bijgaande link: Terugname criteria ruildelen (cores)

Afbeelding436

testen pompverstuiversAfbeelding369